Turkey

Har varit så mycket sista dygnet att jag inte hunnit med att blogga. Flög som sagt var till Turkiet förra Lördagen. Vilken jäkla flygresa. Fick sitta vid nödutgången, yes tänkte jag, sjukt bra med plats att sträcka ut sig på. Så blev det minsann icke. Precis där låg nämligen planets enda toaletter så det var ett sjukt spring och om jag inte höll in fötterna så blev de trampade på eller överkörda av en sån drickvagn, no fun! Dessutom var planet fullastat med snorungar, fy satan säger jag bara. De var högt lågt och överallt!

Turkiet var i alla fall varmt och härligt. Solade, badade, läste och bara myste runt i en hel vecka, var inte igår jag gjorde det. Kemer var helt ok, kommer inte åka tillbaka men det funkade för en vecka. Störde mig dock på alla sliskiga turkar som frågade om jag var från England. De var helt förvirrade över min (halv)brittiska dialekt. Jaja, blev en del shopping också. Köpte ett par skor, en klocka och te! =) Älskar turkiskt äppelte, yum!

Har redan återgått till verkligheten. Kom hem igår morse vid kl 6 och började jobba vid 10.30. Idag har jag jobbat hela dagen på mitt nya jobb. Ska dit imorgon också för att komma in i det lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0