Utbildning hela dagen

Utbildningen idag gick bra. Lite långtråkigt på slutet men ändå intressant. De gick igenom saker som sekretess och mutor. Jag kom då på att jag har tagit emot en muta. Fick ju en blomma av min "vårdtagare" eller vad man ska kalla henne. Tänkte inte alls på det men så strikt är det egentligen. Jisses. Förstår ju att jag inte får ta emot saker från de jag jobbar med men en blomma eller så trodde jag var ok, men tydligen inte. Nu vet jag det. Får väl säga tack men nej tack nästa gång, det kommer säkert inte alls bli någon tryckt stämning efter det...

Åkte direkt från utbildningen till mamma och pappa som har gäster från Tyskland. Dock halkade samtalet efter lite då jag inte pratar ett ord tyska och de förstår inte engelska så himla bra. Efter att ha ätit supergod lax med kräftstjärtar tog jag min hulkenglass och åkte hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0