Can't wait!

Jag vill se den nu! Älskar verkligen Sex and the City och kan knappt vänta tills filmen går upp på bio! Ca två och en halv månad kvar!!! Ville lägga upp trailern här men oteknisk som jag är kan jag inte! hur gör man egentligen för att lägga upp filmer? Oh well. Ska bli spännande att se om filmen kan mäta sig med serien.

Har sovit bort hela dagen med varm vetekudde runt nacken så nu börjar jag kunna kolla åt sidorna. Yay! Hoppas att jag känner mig piggare imorgon då ska det nämligen shoppas skor, dock inte till mig själv...

image8


Ikväll blir det Gossip Girl tilsammans med mina två favoritmän just nu, Ben & Jerry, kan inte leva utan New York Super Fudge Chunk - Love it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0