Done and done

Då var jag klar med förberedandet inför morgondagen. Ska prata om författaren Alan Duff's politiska ståndpunkt, på engelska. Känns som att jag har hyffsad koll.

Ska kolla klart på CSI sen ska jag sova. De utreder ett mord på en restaurang där man inte kan se något. Har faktiskt ätit på en sån när jag bodde i Melbourne. Det var en annorlunda upplevelse, man ser verkligen ingenting, det är alldeles kolsvart. Ibland gick det att uppfatta kyparnas nattkikare men det var allt. Jag är alltid noga med mitt bordsskick men där gick det liksom inte. Det enda som gick var att äta med händerna, kladdigt värre! Jag kan dock absolut säga att får ni någon gång chansen att äta på en sån restaurang så gör det!

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0