Garderobshjälp!

Puh! Nu har jag städat och fixat i min klädkammare/walk in closet (vad är skillnaden egentligen?). Den är ganska så stor men jag tycker ändå att det är svårt att hålla i ordning på alla grejer! När jag flyttade in tänkte jag att alla mina kläder skulle hängas upp på galgar, hur lyxigt känns inte det? Men jag får inte ens plats med hälfen av allt! Mitt största problem är ändå vad jag ska göra med alla sjalar och väskor! Tips snälla! Hur kan det bli snyggt men ändå funktionellt?!

Dags att sussa snart! Är helt slut efter en lååång dag i skolan och en eftermiddag med väskbekymmer. Ska ladda iPoden och passa på att lyssna på Regina Spektor!



I did it! Yay! Jag har lagt in min första film!

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0