Home sweet home

Äntligen hemma igen. Tandläkaren va superbra, han är engelsman så han frågade vilket språk vi skulle ta det på när jag berättade att jag läser engelska på högskolan. =) Jag vill dock gärna ha min tandinformation på svenska! Föreläsningarna susade förbi, det var riktigt skoj idag. Första dagen på jobbet gick också som smort. Undrar om allt kändes så bra för att jag va så trött och less imorse? Tror att det fungerar så, om jag tror att allt ska bli lite halvträligt så blir det bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Kan det bero på att jag har låga förväntningar? Men trötter är jag i alla fall nu.

Ska sy om en tunika som jag köpte billigt idag så att det blir en kjol, får se hur det går med det. Återkommer om detta....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0