Jag vann!!!

Åh jag är så glad. Kom precis hem från jobbet och såg att jag vann Dior necessären på Nathalie's blogg!!! Yay! Ibland känns som det som att det mesta går vägen, när kommer bakslaget?! Hoppas på aldrig! =)

Ska till skolan i Västerås imorgon. Ska passa på att ta en sväng på stan efteråt med min lilla mamma. Sen ska vi vara påskharar och dela ut påskägg. Känns så tråkigt med godis i äggen. Jag vill lägga annat i äggen i år. Men jag vet inte vad. Tips?! Min brorsdotter ska i alla fall få en Tokio Hotel CD som jag fick gratis av en kompis som jobbar på en stor radiostation, jag är själv inget jättefan av bandet vilket hon är! Jag har inte riktigt fatta TH hypen, är kanske, ve och fasa för gammal. Imorgon är det en månad kvar till min födelsedag. Något jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning.


Kommentarer
Natta

nu kan jag iaf säga det: GRATTIS :D haha!

2008-03-18 @ 23:18:10
URL: http://naaatha.blogg.se
Anonym

grattis!

2008-03-18 @ 23:55:31
URL: http://egomani.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0