Jag vill inte ha mer snö

Vad är det som händer?! Jag har absolut inget emot snö, eller jo lite. Det blir så halt och isigt och det är svårt att gå överallt eftersom jag har en förmåga att ramla! Visst om snön hade kommit i vintras men nu? Jag trodde våren var här. Hade planerat att ta fram mina ballerinor förra helgen men det får nog vänta ett tag till!

Nu ska jag snart springa till tåget, ska som sagt till skolan i Västerås. Tycker inte om när vi måste åka dit. Först måste jag gå hemifrån till tåget (ca 20-25min) sen är tar det ungefär lika lång tid att gå till skolan från tågstationen.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
anna

tack för att du tyckte till!
hoppas du får en fin onsdag gumman! kram!

2008-03-19 @ 09:53:44
URL: http://pyttis.blogg.se
Carolina

Här är det någon plusgrad, så snön töar bort lite lugnt :D

2008-03-19 @ 12:23:12
URL: http://melikey.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0