Sängen nästa...

Tanken var att jag skulle ha en lugn myskväll. Men det blir aldrig så. Blev så rastlös efter en stund att jag började rensa och sortera alla mina sjalar. Packade upp de näst sista väskorna med kläder efter flytten hit, det var ju bara ca 3 månader sen... =)Jag är så sjukt långsam när det kommer till såna saker.

Fick ett översättningstest mailat till mig, har nämligen anmält mig som översättare till "tantsnuskböcker". Det vill säga såna romantiska kioskböcker (har ofta Fabio på omslaget). Får se om jag lyckas. Läser engelsk översättning på högskolan men vi håller mest på med nyhetstexter och dikter så vi får väl se om jag kan ha nån användning av det.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla CSI Miami. Sen blir det att sussa!

Go natt Go natt


Kommentarer
Katarina

Nu är designen KLAR :D
eller den blev klar igår vid halv12.
Hoppas du gillar, ananars hojta till=)
HA en fin helg KRAM

2008-03-08 @ 11:58:06
URL: http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0