Sovmorgon

Åh vad det var skönt att sova till 9 idag. Börjar inte förrän 10.30, så himla skönt. Hade dock föredragit att vara ledig idag som de flesta verkar vara. Men nej, idag lägger de in ett deltest i kursen, ett listening test dessutom. Lätt att koncentrera sig när det är sista dagen på veckan och solen skiner ute - nej! Tänkte när jag vaknade att jag skulle dra på mig ett par ballerinor idag och se riktigt vårig ut. Sen såg jag på termometern som visade på -2! Fy, får bli stövlar ett tag till!

Vad gör ni idag?!


Kommentarer
Natta

svaret på frågan är uppe :) tack!

Idag blir det träffa vän, träna, plugga :D

2008-03-20 @ 10:05:55
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0