Torsdag, veckans första dag?!

Första dagen i skolan på hela veckan eftersom jag har legat platt på golvet hemma för att friska mig. Nacken känns så gott som bra igen, lite öm men det går nog över under helgen. Sådär spännande föreläsningar, kände mig otroligt oengagerad!

Imorse när jag skulle packa min väska med böcker, pärmar, kollegieblock, matlåda och träningskläder såg jag att axelremmen inte hade mycket kvar att hänga i. Vad kan man förvänta sig av en Primark väska för £6... fick ta fram syskrinet och tråckla ihop de små ledsna delar som fanns kvar. Det hela resulterade i alla fall i att jag fick gå på väskjakt efter skolan. Efter mycket om och men hittade jag en på Accent. Behöver en stor väska där jag kan få plats med allt joks! Denna är tillräckligt stor + att den har en axelrem så jag variera mellan höger och vänster axel. Hoppas på att slippa fler nackspärrar på ett tag.

image11


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0