Vill klippa mig nuuu!!!

Har precis ätit en massa hemmagjorda älgköttbullar med potatis och sås, mums! Blev alldeles trött och mätt. Ska sätta mig och göra lite nytta en stund. Måste skriva rent lite grejer som ska lämnas in under veckan. Ska försöka lägga ifrån mig böckerna i tid idag. Tänkte färga håret och måla naglarna innan jag går och lägger mig. Mitt hår ser alldeles för hemskt ut! Har inte gått så här länge utan klippning på flera år men min kompis som även är min frisör har fått för sig att åka ut och resa i Asien och kommer hem i början av april. Vill inte gå till nån annan, speciellt inte nu när jag har väntat så länge med att klippa av de sjukt slitna topparna. Skäms alltid massor när jag inte har skött mitt hår och frisören med lite halvoroad min frågar hur ofta jag gör inpackningar. Vill gärna slippa det så jag håller ut en månad till. Har håret i knut varenda dag så att det inte ska synas! =) Men ikväll blir det lite ny färg för att fixa till rufset lite!

image17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0