Anna - the Buzz Master

Oj så gott det var med grillat. Jag skulle kunna äta det varje dag. Blev jättesugen på grillad lax idag så det ska jag nog ta och äta inom en snar framtid. Kan ju inte grilla hem dock, tyvärr. Det är synd, skulle lätt äta grillat jämt! I alla fall så åt vi grillat kött, pommes, bulgursallad, vitlökssås och b-sås. Mums. Efter det så blev det min banoffee pie, huuur god som helst. Som ni ser så får jag hålla igen framöver för att komma i bikinin! =)

Efter maten spelade vi Buzz Musik Quiz. Jag hade aldrig provat det innan men hört massa om det. Eftersom vi var 6st och man bara kunde vara fyra fick vi para ihop oss i tre lag. Det blev bröderna i ett, svägerskorna i ett och jag och brorsdottern Julia i ett lag. Vi vann 2ggr! Ha! Inte illa för att vara födda på 80 samt 90 tal. Julia är klart bäst på att chansa och få rätt. Men jag kunde en hel del faktiskt. Riktigt skoj!

Nu ska jag lägga mig. Hade tänkt komma upp i skaplig tid imorgon för att göra lite nytta. Har ju legat däckad i två dagar så nu ska det tas igen. Jobbar hela söndag så allt ska göras imorgon.

God natt mina vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0