Äntligen regn

Drömde att jag var utomlands och hade precis lagt mig i en sån fluffig hotellsäng när jag vaknade och insåg att den fluffiga hotellsängen faktiskt var min alldeles egna. Var dessutom nästintill snorfri när jag steg upp ur sängen. Såg ut genom fönstret och såg att det regnar, ingen är nog gladare än jag. För er som inte vet så är jag sjukt allergisk mot pollen så en solig vår är en rent h-vete för mig. Därför är jag så himla glad för att det regnar idag. Då kan jag vistas utomhus utan att nysa ihjäl mig!

Ska inte vara i skolan förrän kvart över ett idag så jag funderar på att lägga mig i sängen mysa lite till klockan 10. Var tvungen att gå upp tidigt för att jag fick en utskrift levererad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0