Busy busy

Hej hej hallå!

Oj vilken intensiv dag det har varit. Är verkligen helt slut i huvudet. På förmiddagen diskuterade vi den bok som jag inte läste ut, jag hängde inte med ett dugg, hade nog inte gjort det om jag hade läst boken heller. Till lunch åt jag kinamat, i like a lot! Sen trodde jag att jag skulle gå till 14.45 som vanligt men det var visst 15.45 idag eftersom vi hade nån sorts "workshop." Vi diskuterade helt enkelt ett par uppgifter som vi skulle ha gjort till föreläsningen. jag gjorde dem precis innan lunch, ha ha. Stannade på vägen hem och köpte Fanta Free och en lakritspuck som ligger i frysen och väntar på mig!

Vad har ni gjort idag?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0