Crazy morgon

Idag är mitt huvud helt slut. Usch, vill inte ha migrän igen på ett bra tag, helst aldrig mer. Ska boka tid för akupunktur, har hört att det ska vara bra både för migrän och för astma och allergi. I alla fall så är jag så sliten idag att jag inte orkade gå till jobbet. Borde ha gjort det men ibland får hälsan gå först. Ska mysa runt hemma i myskläder och plugga istället. Imorgon måste jag läsa ut boken som ska vara klar på tisdag, har läst ca 30 sidor av 300. Blir att skumläsa, brukar inte vara några problem. Så länge jag vet ungefär vad den handlar om så kan jag vara med och diskutera.

Höll på att glömma bort det jag skulle berätta. Imorse hade jag satt alarm kl 8.30 eftersom jag skulle ha jobbat. Ca 8.45 hör jag konstig musik, den blev högre och högre. Till slut så var det utanför mitt fönster så jag gick upp för att titta. Utanför/nedanför på gatan går en 20-30 manna orkester, ni vet sånt militärband som spelar blåsinstrument och stora trummor och några militärer med värsta vapnen. Efter dem går ca 40 civilpersoner. Det sjuka är att det enda som finns utanför är baksidan av brandstationen och på andra sidan gatan mitt bostadshus. Jag trodde jag hallucinerade. Jag fattade ingenting! Men snacka om effektiv väckning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0