Dumpad

Kunde verkligen inte sova inatt. Var skitarg! Har ju berättat att jag skriver PM med en annan tjej/kvinna. Igår fick jag mail av henne att hon ska göra det ensam, en vecka innan det ska lämnas in. Hon vill dessutom använda sig av det som jag har gjort, skulle inte tro det va. Så det är bara för mig att börja om från början, själv. Som om jag hade tid med det. Får lägga dag och natt till att plugga nu i två veckor. Ska ju jobba både idag och imorgon också. Ja ja, det är bara att bita ihop och köra!

Hoppas att er helg är bättre!



Kommentarer
Petra Bloggar

usch, vad surt det måste kännas! :S

trevlig lördag hur som :)

2008-05-17 @ 13:43:15
URL: http://petraodaniel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0