Fix

Fick lite gjort på stan idag. Växlade pengar. De varnade för att ta ut pengar i automater utomlands, suck nu kan man snart inte göra någonting. En svensk man hade blivit av med 10 000 på sitt konto efter att har plockat ut pengar i Turkiet förra veckan. Jag försökte skämta till det och säga att det inte skulle göra så mycket eftersom jag inte har så många slantar på kortet, det tyckte inte växlingstanten va så skoj. Efter pengaväxlandet lämnade jag tillbaka en klänning på HM. Köpte den i helgen utan att prova, hatar att stå i kö först för att prova och sen för att betala. I alla fall så höll mina tuttar på att trilla ut och underklänningen som satt fast knögglade sig så det blev retur på den. Hittade lite bikininederdelar också så att jag slipper bli kall om stjärten! ;)

Blir tidig kväll ikväll eftersom jag ska upp tidigt och tenta, igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0