Låt mig va!

På väg hem till mig från stan kan man gå igenom en park. Den vägen är snabbast så dagtid går jag alltid igenom där. Idag var jag på väg hem efter att ha lämnat pappas bil på stan. Känner att någon går precis bakom men som närmar sig. Personen i fråga går precis brevid mig en bra bit så jag börjar sakta ner för att personen ska gå om. Då är det en man som tränger ut mig från vägen till gräset och kommer skitnära och säger med pipig röst; "jag tycker du är snygg, kan vi gå tillsammans en bit?". Han ställde sig så att jag inte skulle kunna fortsätta. Jag blev så förbannad att det enda jag fick ur mig va "jag skulle inte tro det va". Sen gick jag runt honom och hans cykel och fortsatte i snabb takt. Skulle in på ICA och hämta paket, tack och lov. Såg att han fortfarande var bakom mig men när jag kom ut igen var han borta. Så jävla otäck! Ska man inte ens kunna gå hem själv mitt på dagen ifred?! Mest blir jag förbannad! Blev helt paranoid och skyndade mig hem, såg till att porten var ordentligt stängd innan jag tog hissen upp! Ringde till pappa efter, han frågade om jag vill anmäla men det är svårt eftersom han lät mig vara när jag sa nej. Det finns ju ingen lag trots allt som säger att man inte får tilltala främlingar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0