Massa plugg

Hello Lovlies!

Sitter framför datorn och pluggar för fullt. Fixade till den sista inlämningen i Language in Context på några minuter. Jag hade skrivit en tidigare och skulle bara rätta till några småfel så nej jag är inget supergeni! Har skrivit två sidor handlingsplan/teambuildingplan i ca 2 timmar eller nåt. Det tar sin lilla tid. Först ska jag leta på vettiga grejer i litteraturen. Har jag tur är den på svenska så det är bara att leta på var den passar in i texten och sen skriva. Har dock sparat den tjockaste boken som är på engelska till sist.

Blev uppringd av mitt nya jobb tidigare. Ska dit näst-nästa vecka och fika och kolla schema, låter bra tycker jag. Vecka 21-22 är sjukt hektiska men jag har lyckats pussla ihop allt. Det börjar i och för sig nu i helgen då jag jobbar både lördag och söndag. Tisdag nästa vecka har jag skola 9-15, börjar jobba 16.30-21 = 12 timmars dag! Lördagen den 24e har jag tenta, på söndagen ska jag jobba hela dagen, jobbar även tisdag kväll veckan därpå, tenta på onsdagen, fika på nya jobbet onsdag eftermiddag, torsdag ska PMan in och på Lördagen skriver jag sista tentan för den här terminen. Visst låter det skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0