Nu bär det av

Sådär då. Då var dagens bestyr avklarade. Tentan är gjord, kändes till och med ganska bra. Oppositionen skriven, fick ett skitarbete att opponera på, säger bara tack! Gick hur snabbt som helst att göra då ju, fanns en massa att anmärka på, var dock ganska snäll för en gångs skull. Skrev att de inte var klara på långa vägar men att de har en bra grund! =) Blev sur eftersom de var tre som skrev arbetet ihop +att de hade en termin på sig och så var det skit medan jag slet ihop ett arbete själv på en vecka! Mitt är 1000 ggr bättre *klappa mig själv på axeln* =) Har även städat undan lite och packat klart!

Här ska jag tillbringa den kommande veckan:


Kemer, Turkiet


Får se hur det bli med uppdatering... Kommer förmodligen vara för upptagen med att sola, bada och med att göra ingenting! ;)

Ta hand om er mina vänner!

C U soon


Kommentarer
Natalie B

Tack för ditt svar på min fråga!



Var gärna med och tävla om en klänning i min blogg!

Har jag skrivit något annat efteråt, så hittar du tävlingen under kategorin: tävla här



//Kram Natalie B

2008-06-01 @ 11:31:41
URL: http://natalieb.blogg.se/
Natalie B

Hej!



Svara gärna på dagens fråga i min blogg!



Ha en underbar dag!



//Natalie B

2008-06-03 @ 10:21:43
URL: http://natalieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0