Planering

Det var ju visst näst sista avsnitten av Jericho idag. Får inte missa att kolla nästa vecka! Nu ska jag sätta mig och göra en studieplanering för de sista veckorna. Min arbetsgivare, eller hon är inte det egentligen men det är krångligt, i alla fall så ringde hon mig idag och gav mig fler timmar i maj så nu är resten av månaden fullproppad av jobb och plugg. Har som jag tidigare har nämnt tre(!) tentor om två veckor +att PMan ska lämnas in. Den ska dock preliminärt vara klar den 20e, får se hur det blir med den saken. Det var skönt att vara hemma idag och städa ordentligt, kan inte koncentrera mig när det är stökigt, eller när det finns nåt annat att göra överhuvudtaget. Får nog skeppa ut tvn och datorn när det är dags för hårt tentaplugg.

Säkert jättespännande läsning..!

God natt på er!



Kommentarer
Sofia

Ja visst är mammor alldeles underbara!:D godnatt!

2008-05-08 @ 23:59:02
URL: http://souffi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0