Rastlös

Somnade om ordentligt och vaknade inte förrän kl 11. Jag skulle kunna gå i ide under våren, är så himla trött hela tiden. Skolan gick snabbt, vi gick igenom lite om vad som ska komma på en av tentorna. Fick även reda på att den förra tentan är rättad. Har dock inte sett än hur det gick, ska hämta ut den imorgon.

Är sådär jobbigt rastlös, vill göra nåt men orkar inget jobbigt. Fick lust att rensa lite i garderoben men det är ett sånt himla projekt. Jag är så dålig på att göra mig av med grejer, även om jag inte använt dem på år och dagar. Ska jag kanske sy lite? Har ingen riktig inspiration. Känner för att typ... gå på bio eller kolla film eller nåt. Nån som vill gå på bio?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0