Slut för idag...

Nu står min hjärna helt still. Orkar inte plugga mer företagsekonomi nu, har skrivit 10 sidor än så länge. Nu får det vila ett par dagar. Måste tentaplugga hela veckan. Ska försöka lägga allt strul åt sidan och fokusera. Tack och lov så har jag min kära familj och mina bästa vänner som ställer upp på mig. Mina bästa kompis Isabel ringde tidigare och var orolig för att tanten var så dum (läs tidigare inlägg). Alla som jag har pratat med frågar vad de kan göra för mig! Till och med läraren i kursen "är på min sida", han mailade och frågade hur det var med mig och skrev att jag inte ska oroa mig för PMskrivandet, att det kommer att lösa sig.


...tack för idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0