Svinsjuk

Vaknade en halvtimme för sent imorse, studsade ur sängen. Började göra mig i ordning i all hast. Satte mig ner i fem minuter för att ringa ett samtal och insåg att jag inte alls mådde nå bra. Gick tillbaka och kollade i spegeln, ögonen var helt igensvullna och geggiga och snoret rann, inge bra. Bestämde mig då för att stanna hemma idag. Det var ju trots allt bara en föreläsning. Tänkte att jag hade heeela dagen på mig att plugga, la mig ner och vilade en stund. Vaknade alldeles nyss, jag har alltså sovit bort hela dagen. Måste va ännu sjukare än vad jag vill tro. Nu måste jag hitta på nåt att äta, har inte ätit sen igår. Känner mig inge hungrig i kroppen men huvudet är lite tungt.

Skit också att jag ska vara sjuk nu på slutet av terminen när det finns en miljon saker att göra!


Kommentarer
KLara

stackare! krya på dig :)

2008-05-13 @ 19:58:04
URL: http://lifeofklara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0