"Är du ny här?"

Jag förstår inte, tisdagar är mina tröttaste dagar. Jag kunde nästan inte komma upp imorse, låg och snoozade så pass länge att jag blev minisen. Egentligen inte sen alls men jag är sån person som gillar att vara ute i tid. Åkte hem på lunchen och åt och där... på hallmattan låg min Sex and the City the Movie Limited Edition, yay! Jag kollade lite medan jag åt. Sen fick jag skynda mig tillbaka till skolan. Där hände något som gjorde min dag. Jag skulle vara med på en engelskalektion med min gamla mentor. Jag satte mig längst bak i klassrummet vid en bänk. Alla elever kikade nyfiket på mig och helt plötsligt kommer det fram en tjej och säger: "Hej, är du ny i vår klass?". Jag kan tillägga att det är elever som går första året på gymnasiet, de är alltså 16 år. Ha ha ha, jag sa att jag är lärarstudent, hon skämdes men jag tackade så hemskt mycket för komplimangen! Det är härligt att jag ser sju år yngre ut än vad jag är!


Kommentarer
Izzy

Och jag som tog "Du är 18 år va?" som en förolämpling, ja vi är alla olika. Kram //Izzy

2008-11-18 @ 17:46:12
anna

Vad gulligt att ens komma fram och fråga =) Vad blir du lärare i då?

2008-11-20 @ 09:36:23
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0