En bra måndag

Idag känns allt så himla mycket bättre. Har varit på VFU hela dagen och det har varit fantastiskt roligt. Jag gör inte så mycket men jag trivs jättebra. Tror att det är för att jag känner mig lite mer varm i kläderna och det klart att det blir roligare och bättre när man känner sig bekväm. Ser ut som  att det blir en 12 timmars dag på torsdag och sen ledig fredag det skulle bara vara för härligt!

Idag när jag kom hem skulle jag vila ögonen en stund innan jag började plugga, vaknade tre timmar senare, hoppsan. Oh well, shit happens! Får ta igen det nån annan dag. Imorgon blir en lång dag eftersom det är konferens på eftermiddagen, på onsdag ska jag jobba hela kvällen och på torsdag kommer jag som sagt hem sent så jag får se när jag kan få tid att tentaplugga.

Nä, nu ska jag kolla på CSI sen ska jag sova!



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

egentligen är det ett lyxproblem men ja det känns lite tråkigt..



måndagen har bara passerat inget kull eller tråkigt(tur det dock) eller särskilt som hänt alls.





hur har du det?

2008-11-17 @ 21:43:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
anna

ja, man klarar sig inte utan en norrländsk vokabulär, speciellt inte i Skelet. Ojoj, folk där är extra mkt sådär...det är faktiskt till och med en Skellefteå-bo som inspirerat till vokabulären ska du veta =)

2008-11-18 @ 14:04:05
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0