Fars dag

Go kväll mina vänner!

Vilken lång dag det blev idag. Jag borde lära mig att jag inte kan bara gå ut och ta ett glas vin. Insåg detta när jag helt plöstligt stod på ett fullt dansgolv med en Redbullvodka i handen. Inte bra! Så idag har jag mått sådär bra kan jag säga. Åkte ut till Kvicksund där det firades fars dag med en söndagsstek och tårta. Pappa fick Kentboxen av mig och mamma. Efter maten och bror + familj hade åkt hem slumrade jag en stund på soffan. Sen blev det bio, bjöd pappa på nya Bondfilmen, den var helt ok.

Nästa vecka är det VFU = långa dagar.

Grattis igen världens bästa pappa på fars dag!


Kommentarer
Carro

Nämen hej Anna! Här hittade man ju dig också!

Halkade in här från Malins blogg. Får läsa mer om bloggen imorgon, för nu är jag galet trött efter banditkryssningen... gaah! Kram kram

2008-11-09 @ 21:39:23
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0