Första advent

Nu är jag hemma igen. Har haft en kanonhelg verkligen! Blir absolut fler svängar till kära Linn i Borlänge. Vi firade henne med buller och bång igår kväll. Blev en massa vin och utgång på det. Vi var på nåt ställe där jag beställde strawberry daiquiris i baren. Det borde ha ringt en klocka när bartendern frågade om jag vill ha dem som shottar(?). Fick nåt lakrits/hallon sötsliskigt som absolut inte var någon daiquiri. Jag blev skitsur och gick till en annan bartender och fick nya drinkar, de hade tydligen inga jordgubbar så den första var helt enkelt ute och cyklade. Men men, kvällen var inte förstörd för det.

Idag hade vi en typisk bakisdag med pizza och cola. Sen skjutsade Linns kompis mig till tåget. Hoppade av i Kvicksund och åt älgstek med mamma och pappa. Nu ska jag sätta mig och planera min vecka lite. Har föreläsningar 9-16 måndag, tisdag och onsdag. På onsdag ska jag dessutom ha muntligt föredrag som ska filmas, suck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0