Lill-lördag

Imorse visade termometern plusgrader så jag klädde mig inte så varmt och jäklar vad jag frös, vinden var iskall. Fick stå och vänta ute på K en stund eftersom jag var tidig. Hade gått upp extra tidigt för att kolla på min bästa I som var på 6an två gånger i timmen under morgonen. Jag blir lika imponerad och stolt varje gång jag ser henne på tv eller hör henne på radio, det är nästan lite overkligt.

Pluggandet gick bra men jag har fortfarande lite att göra, måste tentaplugga resten av veckan så det får ske i början av nästa vecka. På eftermiddagen idag åkte jag och shoppade lite med min mor, köpte en riktigt rolig grej som jag tyvärr inte kan använda än. Kan visa lite senare. Hämtade även ut ett paket på posten.

Nu ska jag iväg och jobba lite så att jag har råd att finansiera all shopping! =)



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh gud vad glad jag blir!



första gången jag såg den gröna färgen tänkte jag "hjälp" men sen har den bara växt och blivit till kärlek =)

2008-11-26 @ 23:21:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Lisa

Vad är det viktigaste i ditt liv? Och vad är det vi borde bry oss om här i världen? Alla borde ta sig en tankeställare, du också! Läs och kommentera, din åsikt gör skillnad!

2008-11-26 @ 23:22:37
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0