Lördag

Igår när jag kom hem var jag så trött att jag somnade direkt. La mig på soffan och skulle kolla på tv, det enda jag minns är "previous on the hills..." sen måste jag ha somnat, ha ha. Höll i en egen lektion på min vfu, det var superskoj!

I förmiddags var jag på hem- och hushållsmässa, fanns en massa trevliga montrar men det jag fick med mig därifrån var fem chokladbitar. =) Ikväll skulle jag ha haft guitarhero/singstar kväll med mina klasskompisar men det är inställt så jag ska passa på att ta det lugnt. Ska jobba imorgon så det är väl lika bra, så att det inte blir som förra helgen. Det var dock galet skoj men kanske inte så smart.

Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0