Måndag

Idag har jag kännt mig så sjukt bortkommen. Min handledare var inte på plats så hon hade mailat alla andra lärare och bett att någon skulle "ta hand" om mig. Det fungerade inte så bra. Jag bad att få följa med några under ett par lektioner, det är inga problem när jag väl frågar men de frågar inte mig heller. Ja ja, det är bara imorgon också sen är hon tillbaka så att det blir lite ordning igen.

Idag yogade jag för första gången på fyra veckor. Satan vad jobbigt det var. Det var första gången vi körde intensivt i 60 minuter, tro mig, det är mycket för stackars otränade muskler. Och nu är det uppehåll i två veckor, så himla typiskt!



Kommentarer
Fredrik *Frisören

Just nu har jag den coolaste tävlingen på min blogg... kolla in den! Tror den skulle passat dig =)

2008-11-11 @ 20:33:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0