Sista dagen för den här gången...

Idag hade jag mitt samtal med min handledare. Jag visste ju att det inte skulle vara några problem men jag kände mig ändå lite nervös, man vet ju aldrig. Tänk om hon skulle säga "vi vill inte ha dig tillbaka, du kommer aldrig att bli en bra lärare"... Men så sa hon verkligen inte. Jag hade fått fylla i min studentbok (som för övrigt får flytta ner i bankvalvet nu) hur jag hade uppfyllt de flummiga kriterier högskolan har, sen diskuterade vi utifrån det. Som sagt gick det kanonbra. Hon tyckte att jag kunde gå hem för dagen så jag gick hem redan vid ett. Ska dock tillbaka om mindre än en timme men jag fick lite tid till att mysa hemma i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0