Söndag

Imorse var första gången på länge som jag vaknade av att klockan ringde, men jag kände mig inte alldeles utmattad. Det var rätt så skönt att gå upp. Jobbade några timmar mitt på dagen. Tjejen som jag jobbar med hade tjatat i flera dagar om att jag skulle komma och imorse vaknade hon jättetidigt, man kan tro att jag är jultomten! =)

Var supertrött dock när jag kom hem så jag vilade en stund innan jag fortsatte med min skodokumentation. Nu är jag klar. Har fotat alla skor så att jag kan sätta bilderna på skokartongerna sådär flashigt. Jag har dock en hel del skor kvar hos mina föräldrar som jag ska ta hit nån dag. Räknade skorna som jag har här.... 51 par. Jag skulle alltså kunna ha olika skor på mig varje dag i nästan två månader. Och så finns det människor som går barfota i världen, det är så att jag får lite ångest.




Kommentarer
anna

Jisses, många skor. Jag måste räkna mina egna nån dag och följa ditt exempel. Jag hade tänkt klä in mina skokartonger i en helt fabulös tapet som jag köpt från rusta.

2008-11-04 @ 14:35:50
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0