Sortering

Vilken fredagskväll det blev. Jag har dammsugit, städat upp i köket, organiserat klädkammaren och sorterat mina "viktiga papper". När jag först flyttade hemifrån för ett antal år sen var jag sjukt duktig på att hålla koll på alla papper. Dock har jag tappat det på vägen. Öppnar kuverten och lägger det åt sidan. Jag betalar alltid allt i tid men sen vet jag inte var räkningarna och andra papper tar vägen. Därför bestämde jag mig för att ordna upp det.

Nu ska jag snart sova. Ska på stan en sväng med I imorgon, hon ska leta farsdagspresent. Jag är klar med det sen låååångt tillbaka. Ungefär. Klar är jag i alla fall. Jag valde mellan två grejer till papsen men kunde inte bestämma mig så han får båda. Vad det är kan jag inte skriva eftersom jag vet att han kikar in här ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0