I Love Your Blog

Fick denna utmärkelse av min syster yster som har en fantastisk blogg med massvis av hennes foton och historier om hennes härligt galna kids.



Nu ska jag ge utmärkelsen vidare till bloggar jag läser ofta och gillar av olika anledningar.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

De bloggar jag har valt att ge utmärkelsen till:
1. Malin, har en blogg där man kan följa hennes vardag och bröllopsplanering (där jag för övrigt ska vara brudtärna)
2. Camilla, bloggar om sitt galna omkringresande liv
3. Malin, en fantastiskt bra dalkulla som bloggar om sitt Stockholmsliv
4. Anna, en rolig Kalixtjej vars blogg jag har halkat in på och gillar skarpt
5. Anna, fantastiskt kreativ och inspirerande blogg, lämnar alltid sidan med ett stort leende på läpparna
6. Sanna, min kära vän som bloggar om sitt liv som blivande spaterapeut
7. PiteAnna, söta Anna skriver om sitt liv som nybliven mamma

Många Anna blev det, det är något med namnet som gör dem så bra  ;)


Kommentarer
anna

Gud vad gullig du är! Och vad många annors bloggar du läser =)

2008-11-28 @ 17:36:36
URL: http://annabanan.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kanske för att Anna är ett så vanligt namn, så måste vi se till att utmärka oss..hehe



tack för detta söta du! massa kram!

2008-11-28 @ 20:07:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
camilla

tack för utmärkelsen! det är härligt att följa ditt liv också, kul att du och linn har hittat varandra igen! kram

2008-12-06 @ 20:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0