En helt vanlig torsdag

Hej hej hallå!

Var i skolan på förmiddagen, vi skulle jobba i tvärgrupper, skoj tänkte jag. Men så blev det inte. Hamnade i en grupp med ett gäng som inte hade koll på nåt. De hade inte läst nån litteratur och pratade om annat fast folk försökte jobba. Suck! Jag skulle på möte vid halv ett men det fanns ingen chans att jag skulle hinna (det var inställt fick jag veta senare) så jag tog en lunch + fika sen gick jag hem. Har suttit och tentapluggat hela eftermiddagen, börjar få koll på läget nu.

Idag kom Kåranen ut som jag har skrivit i, yay! Det känns jättekonstigt att läsa nåt som jag har skrivit i en tidning, men roligt är det! =)




Glömde ju visa bilder på tröjan och den andra grejen jag köpte igår...



Införskaffade Guitar Hero igår. Det finns bara ett ytte pytte problem... jag har ingen konsoll så jag kan inte spela det än, ha ha. Ska dock köp Nintendo Wii efter jul och efter tv-inköp, sen kan jag spela! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0