Back to Uni

Det var skoj att vara tillbaka i skolan men jisses vad det tar på krafterna. Jag satt ju uppe ganska sent igår för att förbereda min redovisning. När jag kommer till skolan visade det sig att vi skulle sitta i våra grupper och diskutera, visst var det skönt att det inte blev en jättegrej men lite surt eftersom jag hade förberett mig. Fick reda på att vi ska börja skriva på vår examination och skicka in utkastet på söndag(!) för att vi ska kunna opponera på det nästa tisdag, härligt med framförhållning, suck! Vet inte alls hur jag ska hinna med det den här veckan. Imorgon har jag mobbingföreläsning i Västerås, ska ta tåget supertidigt. Sen ska jag tillbaka till Eskilsuna för att gå på ett möte eftersom jag har ansökt om att bli studentambassadör. Efter det mötet ska jag springa iväg och jobba några timmar, En riktigt lång och intensiv dag! Är nog bäst att jag försöker sova lite, måste gå upp vid 6 för att hinna med tåget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0