En helt (inte så) vanlig söndag

Igår kväll kollade jag på en dokumentär om Ron Jeremy, ni vet den välutrustade porrstjärnan. En sjukt bekräftelsesökande människa. Blir kanske så när nån är van vid att få uppmärksamhet för sina "kvaliteter", vad vet jag om det...

Imorse gick jag upp vid åtta för att köra min far till bussen som ska ta honom ut till havs. Var supertrött så jag åkte hem, kollade på Latjolajban (det enda som visas så tidigt en söndagsmorgon) en stund innan jag somnade om. Vaknade och vågade knappt kolla på klockan, var jätterädd att jag hade sovit bort hela dagen. Kikade ut på köksklockan och såg att den var tre(!). Jag fick panik, kollade igen och insåg att den var kvart över tolv. Tur att jag har lite svårt att skilja på visarna!

Nu ska jag städa lite, sen ska jag åka ut till min mamma. Jag har tagit upp fläsk ur frysen och kokt potatis så jag ska överraska henne med att göra några kroppkakor! Blev så himla sugen på det! Jag har aldrig gjort det själv förrut men jag har ju sett mamma göra dem minst hundra gånger, hur svårt kan det vara? Det återstår att se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0