Ingen bra början på dagen

Visst var det väl förra veckan jag skrev att allt flöt på och en massa skojiga saker hände. Jag har lärt mig i livets hårda skola att med framgångar kommer motgångar. Nu har det börjat gå nedåt igen. Jag är fortfarande supersjuk med lite mindre än halva hemtentan kvar att göra och inte så mycket tid. Fick ett meddelande imorse, halloweenfesten som jag sett fram emot skitlänge är inställd. Så här sitter jag med en dominatrixinspirerad klänning + en svart lång peruk och ingen fest att gå på. Får väl spara outfiten till ett annat tillfälle.

Har försökt kontakta mitt jobb sen igår för att sjukanmäla mig men det är ingen där som svarar. Pratade in meddelande där jag sa att jag är sjuk och att de skulle ringa tillbaka så att jag vet att det är medvetna om att jag inte dyker upp idag. Vad mer kan jag göra? Suck!

Kände mig aningens positiv trots allt imorse och fick för mig att ta fram ett par jeans och prova. De gick inte på.... idag heller... De går kanske på nästa vecka när jag har varit sjuk lite till! Det gäller att se ljuset i de mörka stunderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0