Inte igen...

Igår gick jag till skolan, kände mig lite hängig men jag bet ihop. Vid lunch sa min klasskompis åt mig att jag såg så trött och risig ut att jag fick gå hem. Gick förbi apoteket och köpte bihåleinflammationstabletter. Så fort jag kom hem la mig under en hög med filtar, höll på att frysa ihjäl = feber...igen. Sov hela eftermiddagen och låg i sängen igen vid åtta på kvällen. Mår inge vidare idag heller men jag har en obligatorisk föreläsning, den första föreläsningen på den här kursen dessutom så jag måste verkligen gå. Annas måste jag gå på den nästa termin... ska äta lunch med Sanna idag eftersom vi inte träffades igår, sen går jag nog hem och sover. Vill inte vara sjuk längre, det är så j-la tröstlöst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0