Måndag

Jisses vad trött jag är, fortfarande. Hostar så sjukt mycket så det blir ingen yoga för mig idag. Vill inte träna när kroppen inte känns helt ok. Ska ligga hemma och kurera mig istället. Blir nog en tidig kväll, skulle behöva en god natts sömn.

Det gick jättebra idag på vårdcentralen, ska dit igen om en vecka när de har svar på alla prover. De tömde mig på en hel massa blod så jag hoppas det visar vad som ligger bakom mina besvär. Fick dock en så länge medicin att ta vid behov.

Efter VC gick jag hem, hämtade grejer och begav mig till skolan. Fick inte så värst mycket gjort så imorgon ska jag gå dit tidigare på morgonen för jag vet av erfarenhet att den mest effektiva tiden är 8-12. Efter lunch blir det aldrig något speciellt vettigt gjort.

Nu ska jag äta lite pastagratäng och kolla på Desperate Housewives!

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0