Nästan färdig

Nu är jag så gott som klar. Ska få tentan igenomläst bara sen så ska den skickas in. Det tog verkligen hela helgen att få den klar. Jag känner mig ändå inte helt nöjd. Men men, hade jag inte blivit sjuk hade jag varit klar för länge sen. Men det är ju sånt som man inte kan planera, tyvärr.

Fick ett litet besök tidigare idag av storasyster, systerdotter och systerson. Mycket trevligt! Det förtärdes kladdkaka, bullar, te och cola. Vi kollade på Bee Movie en stund som faktiskt är en himla skojig film. Sen åkte de hem och tog en hylla/bänk med sig.

Nu har jag fått en massa plats i klädkammaren igen efter att bänken försvann så jag ska passa på att göra en ordentlig rensning/sortering. Håller på att inventera alla skor. Ska fota alla par så att jag kan sätta bilderna på skokartongerna, är ett himlans letande annars. Tänkte passa på att räkna dem också, har aldrig gjort det förrut.

Imorgon har jag ingen skola, nästa kurs börjar först på tisdag, så jag ska på ett möte angående "modereportaget" som jag ska skriva. Sen ska jag träffa Sanna som bor i London. Jag tror inte vi har setts på... 10 månader! Det är länge med tanke på att vi träffades nästan en gång i veckan när jag bodde i London. Så det ska bli jätteskoj!


Kommentarer
Nattsyrran

Tack för fikat!!! Smakade riktigt gott!!! och hyllan blev riktigt bra hälsar Malin. Kram Sussi

2008-10-28 @ 10:37:07
URL: http://nattsyrran.blogspot.com
anna

Hehe, glöm inte att blogga om hur många skor du har sen :) Usch, skäms nästan för mitt skoantal. Här om dagen kom en kompis hem till mig och hennes kommentar när hon steg in i hallen var "oj, det ser ut som ni har fest och det är massor med folk här" :)

2008-10-29 @ 16:41:11
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0