Onsdag

Gick inte till skolan idag. Jag hade tid på vårdcentralen halvt tolv och föreläsningen slutade tolv så jag sov istället. Nu är det operation att bli frisk som gäller. Har sköljt näsan med en sån sprutgrej idag, inte så trevligt, kom ut en massa gojs. Uack!

Fick en ny medicin av min doktor idag och hypokondriker som jag är slänger jag mig direkt på bipackssedeln, eller vad det heter och läser om eventuella biverkningar. Tyckte en grej var lustig, om man får nån sorts chock och blir medvetslös ska man ringa 112... hur hade de tänkt att det skulle gå till egentligen? Man kan även få onormal produktion av bröstmjölk eller konstant och smärtsam erektion... ska bli spännande...

Nu ska jag dricka massor med c-vitaminbrus!!



Kommentarer
anna

Sköljt näsan med en sprutgrej?? Hur går det till? Jag skulle vilja testa skölja näsan med en såndär näs-vattenkanna nån gång.

2008-11-04 @ 14:38:09
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0