Stjärnor på is

Eftersom jag har en lugn kväll blir det mycket tv. Kollade in stjärnor på is. Jag brukar ju inte alls gilla såna program men jag tyckte inte alls att det var så tokigt. Tycker dock att det blir lite segt när det är så många deltagare, det tar sån tid och de hinner ju knappt göra nånting. Men visst är det så att det ställs högre krav på de kvinnliga deltagarna. Det måste ju va grymt mycket svårare att lyftas än att lyfta upp någon. Eller... är det tvärtom kanske..? Måste ändå säga att mina favoriter är Carolina Gynning och Carina Berg, tycker de är grymt härliga! De är ju egentligen helt omaka men det blir ändå så bra!

 


Kommentarer
Wysteriia

Jag tyckte också att det var för många deltagare! Sömnpiller ;S Blir nog roligare när typ hälften åkt ut ;)

2008-10-05 @ 13:44:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0