Tisdag

Gooood morgon!

Idag är det tidig uppgång, igen. Det börjar kännas lite lättare att gå upp tidigt, hade sovmorgon i lördags men annars så är det klockan sju som gäller. Tror att kroppen vänjer sig vid att vakna vid en viss tid.

Måste säga att jag tror yogan hjälper mig att släppa på spänningar i kroppen. Hade sjukt ont i axeln när jag skulle sova igår, idag känner jag inget av det onda alls. Träningsvärken kommer kanske krypande under dagen, men det får den gärna göra.

Idag är det skola hela dagen. Jag skrev i ordning några stödord så att jag kan prata om min VFU vecka inför klassen. Känns som en flummig uppgift... men men, får se vad det blir av det. Nu ska jag ge mig iväg, ska förbi min "partnerskola" (haha, det ordet blir aldrig detsamma) och hämta min studentbok innan jag ska till högskolan.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0