Start spreading the news...

Idag är det tänkt att jag ska råplugga men jag kan liksom inte hitta motivationen. Ska ta tag i det... snart! Ska få det gjort innan det är yogadags. Ska gå på det även fast foten fortfarande gör lite ont. Jag kan säkert göra det mesta ändå. Ska höra med min yogainstruktör om jag kan göra några andra ställningar för att inte lägga för mycket kroppstyngd på fossingen.

Igår fick jag lov att inse en sak... det blir nog inget New York över nyår. Jag är jätteledsen för det men, vad kan man göra? För det första så har jag inte fått några datum då jag kan åka och biljettpriserna går uppåt. För det andra så är det inte säkert att min kompis bor kvar där då. De kanske får åka hem till England igen på grund av finanskrisen. Ja ja, funderar på att köpa en platt-tv till mig själv i julklapp istället eftersom jag har sparat ihop en massa pengar.


Kommentarer
anna

ja, visst är det fantastiskt med yoga! man känner sig så jäkla skön efteråt. har alltid varit intresserad men har inte kommit mig för att göra nåt ordentligt förrän nu, ångrar verkligen att jag inte börjat tidigare.

2008-10-13 @ 16:54:43
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0