Freeeeeedag

Idag är det fredag, jippi! Hade en trååååkig föreläsning på förmiddagen, innehållet är sjukt spännande men föreläsaren var sådär inspirerande. Efter skolan blev det kinamatslunch sen gick jag på stan en timme tills det var dags för klippning. Så himla skönt att få håret fixar. Dock blev det lite kortare än vad jag hade tänkt mig eftersom det slits så mycket av alla blekningar! Men det är skönt nu när det ser lite fräscht ut.

Nu ska jag plocka i ordning, hoppa in i duschen och laga lite mat till mina vänner som kommer förbi. Senare ska en kille som jag pluggar med och hans, jag citerar "estetiskt tilltalande band" spela. =) Ska förbi och kolla på det och dricka en massa öl!

Hoppas ni får en bra fredagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0