Vad är det för en dag..?

Idag är inte bara dagen då jag hade en jättebra och spännande matteföreläsning. Det är inte bara dagen då jag träffade bästa Sanna, åt thailunch med henne, hennes kompis och kompisens lilla 9 månaders bebis (supersöt liten tjej). Det är inte bara dagen då jag struntade i eftermiddagsföreläsningen på grund av feber.

Nej, för idag är det minsann min partner in crime Isabels födelsedag! Jag kunde tyvärr inte vara med och fira med henne i helgen på grund av förkylning och tentaskrivande, men.... I will make it up!


Grattis på födelsedagen Sweetie!


Kommentarer
Isabel

Nej meen vad du är sööt! ;-) Ses snart!! Miljoner kramar

2008-10-28 @ 17:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0