Vikten av att lägga sig i tid

Hej hej hallå!

Imorse vaknade jag av att klockan ringde, problemet var att det var min "extraklocka" som ringde. Den jag sätter ifall jag skulle försova mig. Jag insåg att jag hade tio minuter på mig innan jag var tvungen att gå för att hinna med tåget, inte så bra. Tack o lov kunde jag låna pappas bil så att jag kom i tid. Det var en jättebra föreläsning och mobbning. Dock drack jag en te alldeles för snabbt precis i början så att jag höll på att kräkas, men det gick över.

Jag skulle ju gå på ett möte nu på eftermiddagen men jag känner att jag inte har någon lust. Eftersom det inte är något måste så struntar jag i det. Ibland får man prioritera bort saker. Jag ska iväg och jobba om en och en halv timme. Ska försöka plugga lite innan dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0